Η εφαρμογή sbCRM είναι ένα εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης πελατών και υποχρεώσεων, σχεδιασμένο για λογιστικά και φοροτεχνικά γραφεία. Στόχος της είναι η αποτελεσματική οργάνωση, παρακολούθηση και ανάθεση των εργασιών που σχετίζονται με τους πελάτες, τα έργα και τις προθεσμίες που ισχύουν σε κάθε περίπτωση.

Με τη βοήθεια ενός ευέλικτου μηχανισμού “templates”, η εφαρμογή επιτρέπει τη μαζική ανάθεση ενεργειών ανά πελάτη, την κληρονομικότητα αλλαγών, καθώς και την προσαρμογή σε ειδικές ή ιδιωτικές περιπτώσεις.

Η εφαρμογή sbCRM, η οποία αναπτύχθηκε από την Digiplan Πληροφορική Ε.Π.Ε για λογαριασμό της Ε.Ε.Ε.Π.Ε, εστιάζει στην απλότητα, την ταχύτητα πλοήγησης και την ευκολία παρακολούθησης της προόδου των εργασιών, με στόχο την καλύτερη οργάνωση του γραφείου και την ελαχιστοποίηση καθυστερήσεων.

Κύρια χαρακτηριστικά

Διαχείριση Πελατών με πλήρη καρτέλα και στοιχεία επικοινωνίας

Καταχώρηση Έργων (Projects) ανά πελάτη ή ως templates για ευκολότερη διαχείριση

Εργασίες (Tasks) με δυνατότητα επαναληψιμότητας και προετοιμασίας

Ημερολόγιο (Calendar) με υπολογισμό προθεσμιών

Καταγραφή Ενεργειών (Actions) με dropdown στάδια και ποσοστό ολοκλήρωσης

Δυνατότητα εξατομίκευσης εργασιών σε κάθε πελάτη

Συσχέτιση Χειριστών και εσωτερικών τομέων ευθύνης

Δικαιώματα πρόσβασης διαχείριση χρηστών και αλλαγή κωδικού

Αν θέλετε να δοκιμάσετε το sbCRM – μπορείτε να το βρείτε στο Section Downloads του Site της ΕΕΕΠΕ


Το sbCRM αναπτύσσεται από: