📁 Backup database
🔹 Περιγραφή λειτουργίας:
Η επιλογή Backup database επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει ένα άμεσο αντίγραφο ασφαλείας (backup) της βάσης δεδομένων του sbCRM.
🔹 Τι εμφανίζεται:
Με την επιλογή εμφανίζεται ένα παράθυρο διαλόγου που ζητά από τον χρήστη να επιλέξει έναν φάκελο προορισμού για την αποθήκευση του αρχείου backup.
-
Default φάκελος λήψης backup είναι ο φάκελος: Φάκελος εφαρμογής\Data
-
Αν αλλάξετε τον φάκελο, την επόμενη φορά θα εμφανιστεί ο τελευταίος φάκελος που είχατε διαλέξει ως προτεινόμενος.
-
Το παράθυρο περιλαμβάνει κουμπί Browse... για εύκολη επιλογή καταλόγου.
🔹 Τρόπος λειτουργίας:
-
Το backup εκτελείται χωρίς να διακόπτεται η λειτουργία της εφαρμογής. Η βάση μπορεί να χρησιμοποιείται από άλλους χρήστες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
-
Δημιουργείται ένα αντίγραφο της βάσης δεδομένων με ίδιο όνομα αρχείου (π.χ. sbcrm.mdb) στον επιλεγμένο φάκελο.
-
Η ονομασία του αρχείου backup γίνεται με σκοπό τη διευκόλυνση της επαναφοράς (restore). Εφόσον το αρχείο έχει ίδιο όνομα με τη βάση, ο χρήστης δεν χρειάζεται να το επιλέξει χειροκίνητα κατά το restore.
-
Ο χρήστης μπορεί να μετονομάσει το αρχείο αργότερα για αρχειοθέτηση ή καλύτερη οργάνωση (π.χ. sbcrm_2025-05-07_before_import.db).
🔹 Προτάσεις χρήσης:
-
Δημιουργείτε τακτικά αντίγραφα ασφαλείας, ιδιαίτερα πριν από μαζικές εισαγωγές δεδομένων ή ενημερώσεις του συστήματος.
-
Φυλάσσετε τα αρχεία backup σε ασφαλείς θέσεις (εξωτερικός δίσκος, NAS ή cloud).
-
Μην αφήνετε πολλά αρχεία backup με το ίδιο όνομα σε διαφορετικούς φακέλους, καθώς μπορεί να υπάρξει σύγχυση κατά την επαναφορά.
