sbCRM
User's guide
×

📁 Backup database

🔹 Περιγραφή λειτουργίας:

Η επιλογή Backup database επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει ένα άμεσο αντίγραφο ασφαλείας (backup) της βάσης δεδομένων του sbCRM.

🔹 Τι εμφανίζεται:

Με την επιλογή εμφανίζεται ένα παράθυρο διαλόγου που ζητά από τον χρήστη να επιλέξει έναν φάκελο προορισμού για την αποθήκευση του αρχείου backup.
  • Default φάκελος λήψης backup είναι ο φάκελος: Φάκελος εφαρμογής\Data
  • Αν αλλάξετε τον φάκελο, την επόμενη φορά θα εμφανιστεί ο τελευταίος φάκελος που είχατε διαλέξει ως προτεινόμενος.
  • Το παράθυρο περιλαμβάνει κουμπί Browse... για εύκολη επιλογή καταλόγου.

🔹 Τρόπος λειτουργίας:

  • Το backup εκτελείται χωρίς να διακόπτεται η λειτουργία της εφαρμογής. Η βάση μπορεί να χρησιμοποιείται από άλλους χρήστες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
  • Δημιουργείται ένα αντίγραφο της βάσης δεδομένων με ίδιο όνομα αρχείου (π.χ. sbcrm.mdb) στον επιλεγμένο φάκελο.
  • Η ονομασία του αρχείου backup γίνεται με σκοπό τη διευκόλυνση της επαναφοράς (restore). Εφόσον το αρχείο έχει ίδιο όνομα με τη βάση, ο χρήστης δεν χρειάζεται να το επιλέξει χειροκίνητα κατά το restore.
  • Ο χρήστης μπορεί να μετονομάσει το αρχείο αργότερα για αρχειοθέτηση ή καλύτερη οργάνωση (π.χ. sbcrm_2025-05-07_before_import.db).

🔹 Προτάσεις χρήσης:

  • Δημιουργείτε τακτικά αντίγραφα ασφαλείας, ιδιαίτερα πριν από μαζικές εισαγωγές δεδομένων ή ενημερώσεις του συστήματος.
  • Φυλάσσετε τα αρχεία backup σε ασφαλείς θέσεις (εξωτερικός δίσκος, NAS ή cloud).
  • Μην αφήνετε πολλά αρχεία backup με το ίδιο όνομα σε διαφορετικούς φακέλους, καθώς μπορεί να υπάρξει σύγχυση κατά την επαναφορά.