sbCRM
User's guide
×

🧾 Εισαγωγή στην Εφαρμογή sbCRM

Η εφαρμογή sbCRM είναι ένα εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης πελατών και υποχρεώσεων, σχεδιασμένο για λογιστικά και φοροτεχνικά γραφεία. Στόχος της είναι η αποτελεσματική οργάνωση, παρακολούθηση και ανάθεση των εργασιών που σχετίζονται με τους πελάτες, τα έργα και τις προθεσμίες που ισχύουν σε κάθε περίπτωση.
Με τη βοήθεια ενός ευέλικτου μηχανισμού "templates", η εφαρμογή επιτρέπει τη μαζική ανάθεση ενεργειών ανά πελάτη, την κληρονομικότητα αλλαγών, καθώς και την προσαρμογή σε ειδικές ή ιδιωτικές περιπτώσεις.
Η εφαρμογή sbCRM εστιάζει στην απλότητα, την ταχύτητα πλοήγησης και την ευκολία παρακολούθησης της προόδου των εργασιών, με στόχο την καλύτερη οργάνωση του γραφείου και την ελαχιστοποίηση καθυστερήσεων.

🔑 Κύρια χαρακτηριστικά:

  • 📁 Διαχείριση Πελατών με πλήρη καρτέλα και στοιχεία επικοινωνίας
  • 🗂 Καταχώρηση Έργων (Projects) ανά πελάτη ή ως templates για ευκολότερη διαχείριση
  • 📌 Εργασίες (Tasks) με δυνατότητα επαναληψιμότητας και προετοιμασίας
  • 📆 Ημερολόγιο (Calendar) με υπολογισμό προθεσμιών
  • Καταγραφή Ενεργειών (Actions) με dropdown στάδια και ποσοστό ολοκλήρωσης
  • 🧩 Δυνατότητα εξατομίκευσης εργασιών σε κάθε πελάτη
  • 👥 Συσχέτιση Χειριστών και εσωτερικών τομέων ευθύνης
  • 🔐 Δικαιώματα πρόσβασης, διαχείριση χρηστών και αλλαγή κωδικού