sbCRM
User's guide
×

📘 Στήσιμο και αρχικοποίηση της εφαρμογής sbCRM

Πριν ξεκινήσετε τη χρήση του Ημερολογίου Υποχρεώσεων στο sbCRM, πρέπει να ακολουθήσετε μια βασική διαδικασία προετοιμασίας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Καταχώρηση Πελατών

  • Μεταβείτε στο Αρχεία ▸ Πελάτες.
  • Μπορείτε να καταχωρήσετε πελάτες με δύο τρόπους:
  • Χειροκίνητα: Δημιουργείτε νέες εγγραφές πελατών, συμπληρώνοντας τα απαιτούμενα στοιχεία (Επωνυμία, ΑΦΜ κλπ).
  • Μαζικά από Excel: Μέσω της επιλογής Batch ▸ Ενημέρωση στοιχείων πελατών από Excel, εισάγετε πελάτες μαζικά από έτοιμο αρχείο Excel.

2. Καταχώρηση Προδιαγραφών Έργων

  • Επιλέξτε Αρχεία ▸ Έργα.
  • Καταχωρήστε όλα τα βασικά έργα που διαχειρίζεται το γραφείο σας (π.χ. Λογιστική παρακολούθηση, Μισθοδοσία κ.λπ.).

3. Καταχώρηση Προδιαγραφών Εργασιών

  • Επιλέξτε Αρχεία ▸ Εργασίες.
  • Καταχωρήστε αναλυτικά τις επιμέρους εργασίες που προσφέρονται στους πελάτες (π.χ. Υποβολή ΦΠΑ, Κατάρτιση Μισθοδοσίας κ.λπ.).

4. Δημιουργία Πακέτων (Templates)

  • Επιλέξτε Αρχεία ▸ Templates.
  • Δημιουργήστε συνδυασμούς Έργων και Εργασιών, ώστε να έχετε έτοιμα πακέτα (templates) τα οποία θα αντιστοιχίζονται σε ομάδες πελατών.
📌 Σημείωση:
Τα templates είναι κοινόχρηστα. Όποια αλλαγή γίνει σε ένα template, επηρεάζει όλους τους πελάτες που το χρησιμοποιούν.

5. Αντιστοίχιση Έργων στους Πελάτες

  • Μεταβείτε στο Αρχεία ▸ Πελάτες.
  • Κάντε δεξί κλικ στον πελάτη και επιλέξτε Διαχείριση έργων πελατών.
  • Στο παράθυρο που εμφανίζεται μπορείτε:
  • Να επιλέξετε έτοιμα templates έργων για τον πελάτη.
  • Να προσθέσετε ιδιωτικές εργασίες (private tasks) που αφορούν αποκλειστικά τον συγκεκριμένο πελάτη.

6. Δημιουργία Ημερολογίου Περιόδου

7. Προβολή Ημερολογίου

  • Επιλέξτε Αρχεία ▸ Ημερολόγιο.
  • Εμφανίζεται η πλήρης εικόνα των υποχρεώσεων όλων των πελατών, ανά έργο, εργασία και περίοδο.

📌 Συμβουλή:
Συνιστάται να ολοκληρώσετε πλήρως τα βήματα 1 έως 5 πριν προχωρήσετε στη δημιουργία του πρώτου ημερολογίου περιόδου.