sbCRM
User's guide
×

📘 Δημιουργία Templates (Πακέτων Έργων - Εργασιών)

Η δημιουργία templates στο sbCRM σας επιτρέπει να ομαδοποιείτε έργα και σχετικές εργασίες σε έτοιμα πακέτα, τα οποία μπορούν να ανατεθούν εύκολα σε πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται ομοιομορφία, ταχύτητα εισαγωγής και ευκολία συντήρησης.

✦ Πρόσβαση

Η λειτουργία δημιουργίας templates βρίσκεται στο μενού: Αρχεία ▸ Templates

🔍 Περιγραφή οθόνης

Η οθόνη αποτελείται από δύο βασικά μέρη:
🔸 Αριστερό τμήμα: Δενδρική προβολή (TreeView)
  • Το root node έχει τίτλο "TEMPLATES ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ".
  • Σε 1ο επίπεδο, εμφανίζονται οι τίτλοι των templates που έχουν ήδη δημιουργηθεί.
  • Ανοίγοντας ένα template με διπλό κλικ, εμφανίζονται σε 2ο επίπεδο οι επιμέρους εργασίες που περιλαμβάνει.
🔸 Δεξί τμήμα: Κουμπιά ενεργειών
Ανάλογα με την τρέχουσα επιλογή (template ή εργασία), ενεργοποιούνται τα παρακάτω κουμπιά:
Κουμπί
Περιγραφή
Εισαγωγή εργασίας
Εισάγει μια εργασία από τις ήδη καταχωρημένες στη βάση, στο επιλεγμένο template.
Διόρθωση εργασίας
Αλλάζει την εργασία που έχει καταχωρηθεί σε ένα template με κάποια άλλη.
Διαγραφή εργασίας
Αφαιρεί μια εργασία από το επιλεγμένο template.
Εισαγωγή template
Δημιουργεί νέο template δίνοντας τίτλο και άλλα βασικά χαρακτηριστικά.
Διόρθωση template
Τροποποιεί το όνομα ή τις βασικές παραμέτρους του επιλεγμένου template.
Διαγραφή template
Διαγράφει πλήρως ένα template, μαζί με τις εργασίες του.
Ανανέωση
Επαναφορτώνει τα δεδομένα από τη βάση και ξανασχεδιάζει το δένδρο.

📌 Σημείωση:

Τα πρώτα 3 κουμπιά (εισαγωγή / διόρθωση / διαγραφή εργασίας) είναι ενεργά μόνο όταν ο χρήστης βρίσκεται σε επιλογή εργασίας (επίπεδο 2).

📌 Παρατηρήσεις

  • Η σειρά εμφάνισης των templates στο δένδρο είναι σύμφωνα με τον κωδικό.
  • Ένα template αφορά μόνο ένα έργο
  • Κάθε template κληρονομεί τις ιδιότητές της (παράμετροι υπολογισμού προθεσμιών) από τα έργα και τις εργασίες που περιέχει και οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν κατά τη Δημιουργία Ημερολογίου.
  • Σε κάθε πελάτη μπορεί συσχετίζεται ένα ή περισσότερα πακέτα έργων - εργασιών (templates) που τον αφορούν μέσω της διαδικασίας "Διαχείριση έργων πελάτη"
  • Αν τροποποιηθεί ένα template, όλοι οι πελάτες που το χρησιμοποιούν επηρεάζονται αυτόματα (shared behavior).
  • Συνιστάται να χρησιμοποιείτε κατάλληλους τίτλους templates για εύκολη αναγνώριση.
  • Για να αλλάξετε τη σειρά εμφάνισης των εργασιών μιας template επιλέξτε την και σύρτε την προς τα πάνω ή προς τα κάτω στη θέση που επιθυμείτε και αφήστε την εκεί (drag and drop) ή εναλλακτικά χρησιμοποιείστε τα πλήκτρα βέλη  Ctrl-UP και Ctrl-DOWN για να μετακινήσετε την εργασία προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Μια εργασία μπορεί να μετακινηθεί μόνο μέσα στην ίδια Template. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η αλλαγή της σειράς μιας εργασίας σε ένα template δεν επηρεάζει αυτόματα τη σειρά της αντίστοιχης εργασίας στα templates που έχουν ήδη καταχωρηθεί σε πελάτες. Σε μελλοντική αναβάθμιση της εφαρμογής, η συμπεριφορά αυτή ενδέχεται να αλλάξει ώστε οι σχετικές αλλαγές να συγχρονίζονται αυτόματα.