sbCRM
User's guide
×

📘 Διαχείριση αρχείου πελατών

Η ενότητα Διαχείριση αρχείου πελατών αποτελεί το βασικό μηχανισμό καταχώρησης, προβολής και τροποποίησης των στοιχείων των πελατών στο σύστημα sbCRM.

✦ Πρόσβαση

Η επιλογή αυτή βρίσκεται στο κεντρικό μενού της εφαρμογής, στην κατηγορία Αρχεία ▸ Πελάτες.

🔍 Περιγραφή λειτουργίας

Η οθόνη διαχείρισης πελατών περιλαμβάνει:
  • Λίστα πελατών σε μορφή πλέγματος (grid) με τα βασικά στοιχεία των πελατών
  • Φόρμα επεξεργασίας με πεδία όπως:
  • Επωνυμία, Διακριτικός τίτλος
  • ΑΦΜ, ΔΟΥ, Χώρα, Διεύθυνση
  • Τηλέφωνα, Email, Επαφή
  • Κατηγορία, Μέγεθος επιχείρησης, Ρόλος (Πελάτης/Προμηθευτής)
  • Καρτέλες με επιπλέον στοιχεία όπως:
  • TaxisNet credentials
  • Σημειώσεις

⚙️ Διαθέσιμες ενέργειες

Οι διαθέσιμες ενέργειες στο αρχείο πελατών είναι αυτές που εμφανίζονται παρακάτω και μπορούν να ενεργοποιηθούν είτε μέσω popup menu (δεξί κλικ) είτε με τα κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης (βλ. Διαχείριση βασικών πινάκων):
  • Νέα εγγραφή: Δημιουργία νέου πελάτη με αυτόματη καταχώρηση ημερομηνίας και χειριστή.
  • Επεξεργασία: Τροποποίηση υφιστάμενου πελάτη με ενημέρωση ημερομηνίας και χειριστή που τροποποίησε την εγγραφή.
  • Διαγραφή: Διαγραφή πελάτη μόνο αν δεν υπάρχουν συσχετίσεις με έργα ή ημερολόγια κλπ.
  • Αναζήτηση: Εργαλείο εύρεσης πελατών με βάση ΑΦΜ, επωνυμία κ.λπ.
  • Εκτύπωση: Προβολή και εκτύπωση της λίστας ή των στοιχείων πελάτη.
  • Διαχείριση έργων: Δες σχετική ενότητα
  • Ανανέωση στοιχείων από ΑΑΔΕ: Με την επιλογή αυτή μπορείτε να ανανεώσετε κάποια ή όλα τα στοιχεία του πελάτη που διατίθεται από το Μητρώο φορολογουμένων της ΑΑΔΕ. Προϋποθέτει ότι θα έχουν καταχωρηθεί οι κωδικοί πρόσβασης στο Μητρώο μέσω του προγράμματος Παράμετροι συστήματος.

📌 Παρατηρήσεις

  • Η πληροφορία "ΑΦΜ" είναι υποχρεωτική και μοναδική.
  • Οι υποστηριζόμενοι ρόλοι πελατών αντλούνται από τον πίνακα Είδη πελατών  (πίνακας 5).
  • Η χώρα πελάτη (π.χ. Ελλάδα) προέρχεται από τον πίνακα χωρών (πίνακας 50).
  • Κάθε πελάτης πρέπει υποχρεωτικά να συνδεθεί με έναν υπεύθυνο χειριστή, ο οποίος θα διαχειρίζεται τις υποθέσεις του. Όλες οι υποχρεώσεις του πελάτη θα εμφανίζονται στο Ημερολόγιο του χειριστή αυτού.