sbCRM
User's guide
×
📘 Ανανέωση στοιχείων από ΑΑΔΕ
Η λειτουργία "Ανανέωση στοιχείων από ΑΑΔΕ" επιτρέπει την αυτόματη ενημέρωση των στοιχείων πελατών με βάση την επίσημη καταχώρησή τους στο Μητρώο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Ο χρήστης επιλέγει ποια πεδία επιθυμεί να ενημερώσει για κάθε πελάτη και το σύστημα προχωρά στην άντληση των αντίστοιχων δεδομένων μέσω του web service της ΑΑΔΕ, εφόσον το ΑΦΜ είναι έγκυρο.

📋 Διαθέσιμα πεδία προς ενημέρωση

Το σύστημα εμφανίζει παράθυρο με τίτλο "Επιλογή στηλών προς ενημέρωση από ΑΑΔΕ", στο οποίο ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω πεδία:
Τα πεδία που δεν είναι επιλεγμένα δεν θα τροποποιηθούν, ακόμα και αν υπάρχουν διαφορές με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ.
Σε κάθε ανανέωση το σύστημα εμφανίζει τσεκαρισμένα τα πεδία που είχαν επιλεγεί την τελευταία φορά.
 

  🖱️ Λειτουργία πλήκτρων

Πλήκτρο
Περιγραφή
 Ok
Εκτελεί την κλήση στην υπηρεσία της ΑΑΔΕ και ενημερώνει τα επιλεγμένα πεδία.
 Ακύρωση
Κλείνει το παράθυρο χωρίς να πραγματοποιηθεί ενημέρωση.
 

🛡️ Προϋποθέσεις

Για την ορθή λειτουργία της διαδικασίας απαιτούνται τα εξής:
  • Το ΑΦΜ του πελάτη πρέπει να είναι έγκυρο και καταχωρημένο.
  • Το σύστημα πρέπει να έχει ενεργή σύνδεση στο Internet.
  • Ο web service client για την ΑΑΔΕ πρέπει να είναι σωστά ρυθμισμένος:
  • Endpoint
  • Authentication
  • Timeouts κ.λπ.
  • Πρέπει να έχουν δηλωθεί σωστά στις παραμέτρους συστήματος τα διαπιστευτήρια πρόσβασης (credentials) για την υπηρεσία της ΑΑΔΕ. Χωρίς αυτά η σύνδεση αποτυγχάνει.